آیین نکوداشت حامیان اصلاح و تربیت زندان‌های استان یزد

به مناسبت ولادت امام موسی کاظم علیه السلام و در راستای اولویت چهارم سازمان زندان‌ها آیین نکوداشت حامیان اصلاح و تربیت زندان‌های استان یزد ویژه خانواده کارکنان در زمین ورزشی اداره کل برگزار و درپایان از خیرین و نیکوکاران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، آیین نکوداشت حامیان اصلاح و تربیت زندان‌های استان یزد به مناسبت ولادت امام موسی کاظم علیه السلام و در راستای اولویت چهارم سازمان ویژه خانواده کارکنان با حضور رضا مقبلی مدیرکل زندانهای استان و محمد فکر معاون امور اجتماعی و سید حسین سید عربی مشاور رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در زمین ورزشی اداره کل برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام موسی کاظم علیه السلام، از همکاران ساعی زندان‌های استان یزد و همچنین از حمایت‌های بی دریغ خانواده‌ها قدردانی نمود و نقش خانواده ها را در تحقق اهداف و رسالت‌های سازمانی یادآور شد.

مقبلی با اشاره به اینکه شغل زندانبانی در طول تاریخ کاری سخت و دشوار بوده و هست بیان نمود: اما خدا را شاکریم که در زندان‌ها خدمت می کنیم چراکه در راستای آیه شریفه "و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا" که نماد سازمان زندان‌هاست گام برداشته ایم تا با اصلاح و تربیت و احیا حتی یک زندانی آخرت خود را بتوانیم بسازیم و خدمتی بزرگ به بشریت نماییم.

مدیرکل زندانهای استان بیان نمود: اداره کل زندان‌های استان یزد یکی از استان‌های برتر عرصه زندانبانی است که این به دلیل تلاش‌ها و جانفشانی کارکنان زندان‌ها در هر رسته و به ویژه حمایت های خانواده هاست.

گفتنی است در این آیین که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد گروه سرود فجر، عروسک های غول پیکر، گروه موسیقی محلی باربد بند، استندآپ کمدی حامد زمانزاده و نمایش بابا نبات و ننه صفا هنرمندان مطرح استان به هنرنمایی پرداختند و در این مراسم از خیرین و نیکوکاران به عنوان حامیان اصلاح و تربیت تجلیل به عمل آمد و در حاشیه این برنامه ضمن اجرای برنامه های کودکانه هدایایی به فرزندان پرسنل نیز به رسم یادبود اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha