اشتغال زندانیان همچنان اصلی‌ترین اولویت سازمان زندان‌ها است

اولین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی با حضور اعضای این کارگروه در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران حوزه اشتغال زندانیان گفت: علیرغم اقدامات مطلوب در حوزه اشتغال زندانیان در سال گذشته ، امسال نیز می‌بایست با برنامه‌ریزی دقیق به دنبال توانمند سازی زندانیان باشیم.

بنیادی افزود: بعضی از زندانیان به دلیل مشکلات مالی که بر اثر زندانی شدن به خانواده‌هایشان تحمیل می‌شود تلاش می‌کنند تا بخشی از این هزینه ها را در داخل زندان ها با کار و تلاش جبران کنند که همه ما مسئولیم نسبت به مدیریت صحیح این موضوع اقدام کنیم.

مدیرکل زندان های زنجان خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی در داخل زندان ها می بایست با نیازهای کارگاه های اشتغال زندان ها و پیمانکاران طرف قرارداد همسو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در پایان اظهار کرد:کلیه اعضای کارگروه باید از همراهی و تعامل مطلوب دستگاه قضایی استان برای تامین نیروی کار و توسعه اشتغال مولد زندانیان نهایت بهره‌برداری را به عمل آورند.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر نیز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در جهت حل و فصل مسائل اشتغال و حرفه‌آموزی زندان های استان ارائه نمودند.

لازم به ذکر است پس از اتمام جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی ، مدیر کل زندان های استان به همراه اعضاء حاضر از طرح های عمرانی و بازسازی بند های اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان بازدید کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha