دیدار مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان

مدیر کل زندان های استان به اتفاق همکاران حوزه اداره مالی زندان های خراسان جنوبی با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،«عبدی » مدیر کل زندان های استان ضمن قدردانی از همراهی رییس و کارکنان سازمان برنامه وبودجه در سال گذشته گفت: نیروی انسانی در هر سازمانی واجد اهمیت است به ویژه در مورد مجموعه زندان ها که وظیفه سنگین و خطیری هم برعهده دارد.

وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات برای ما در امر زندانبانی بسیار حائر اهمیت است پس از شما انتظار می‌رود تلاش دوچندانی در پیشبرد پروژه های نیمه تمام ،تاسیسات،همکاران قراردادی و به ویژه روحانیون رادر سال جاری داشته باشید..

«جهانشاهی» رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز ضمن تقدیر از فعالیت شبانه روزی کارکنان زندان های استان، گفت: شاهد تلاش بی وقفه و مجاهدانه کارکنان خدوم زندان های استان و مسئولین آن هستیم و بر این باورم که اجر و پاداش این کوشش ها را خداوند متعال در دنیا و آخرت می دهد. وی افزود: در حوزه اعتبارات استانی سعی می شود همراه و همدل خادمان اصلاح و تربیت باشیم.

انتهای خبر/

دیدار مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با رییس سازمان برنامه و بودجه استان

دیدار مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با رییس سازمان برنامه و بودجه استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha