رونمایی از یادمان افتخارات ورزش سازمان زندان‌ها در موزه ملی ورزش ایران

یادمان افتخارات ورزش سازمان زندان‌ها با حضور ضیایی فرد معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور و سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در موزه ملی ورزش ایران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، موزه ملی ورزش ایران میزبان مسئولین سازمانی بود. در این برنامه معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور در مراسم رونمایی از این یادمان گفت: ورزش یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزارهای اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها است و می‌تواند زمینه حضور زندانیان در سایر برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را نیز فراهم نماید.

ضیایی فرد با قدردانی از اقدام بسیار ارزشمند کمیته ملی المپیک در راستای اختصاص فضای مناسب برای یادمان ورزشی سازمان زندان‌ها، تاکید کرد : حفظ و بهبود سلامت زندانیان که به عنوان امانت در اختیار ما قرار دارند جزو اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی است و تلاش می شود تا در کنار اقدامات متنوع مذهبی و آموزشی با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف، فعالیت‌های ورزشی را در زندان‌ها بیشتر گسترش دهیم.

رونمایی از یادمان افتخارات ورزش سازمان زندان‌ها در موزه ملی ورزش ایران

وی همچنین با اشاره به بخشی از مواد آیین نامه اجرایی سازمان زندان‌ها اظهار داشت: در سالجاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلفی تدارک دیده شده است و هم اکنون مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در تمامی موسسات کیفری در حال برگزاری است.

تقدیر از فعالیت‌های ورزشی در سازمان زندان‌ها

دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های ورزشی در سازمان زندان‌ها، اظهار داشت: بحمدالله فعالیت‌های ورزشی در سازمان زندان‌ها به صورت شایسته اجرا می‌شود و تلاش ما هم این است که با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات خود به امر توسعه ورزش در زندان‌ها کمک کنیم .

هاشمی با اشاره به برخی از اهداف و برنامه‌های سال جاری، تاکید کرد: موزه ملی المپیک همواره مورد بازدید سفرا، نمایندگان و ورزشکاران خارجی و همچنین قشرهای مختلف از جمله اساتید و دانشجویان قرار می‌گیرد و این یادمان موجب خواهد شد که با دستاوردها و فعالیت‌های گسترده ورزشی سازمان زندان‌ها آشنا شوند.

رونمایی از یادمان افتخارات ورزش سازمان زندان‌ها در موزه ملی ورزش ایران

وی در انتها تاکید کرد که کمیته ملی المپیک همواره این آمادگی را دارد تا در توسعه ورزش در زندان‌ها با آن سازمان همکاری کند.

در این مراسم که با بازدید معاون سلامت، اصلاح و تربیت از موزه ملی ورزش همراه بود، فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، سلیمانی مدیر کل دفتر فرهنگی و تربیتی، سلطان پور رئیس اداره تربیت بدنی و صادقی کارشناس تربیت بدنی سازمان زندان‌ها نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha