توجه ویژه به ضرورت‌های خدمت کارکنان زن در عرصه اصلاح و تربیت زندان‌های آذربایجان‌غربی
جلسه معارفه مسئول امور بانوان زندانهای استان آذربایجان غربی

فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی طی مراسم تودیع و معارفه دبیر کمیته بانوان زندان های استان آذربایجان غربی بر ضرورت شناسایی نیازهای خدمت کارکنان زن و حقوق مددجویان زن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی، طی مراسمی مسئول کمیته بانوان زندانهای استان با حضور مدیرکل، شورای معاونین ، نمایندگان کارکنان زن و مسئولین زندان ارومیه معرفی شد.

در این مراسم فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی با اشاره به نهایت ایثار و ارائه خدمات عالی کارکنان زن در عرصه اصلاح و تربیت بخصوص کارمندان تلاشگر در صف گفت: اولویت توجه را به شناسایی ضرورت های کارکنان زن قرار می دهیم و با توجه به ظرفیت عالی علمی ، اقدامات جهادی ، نبوغ و هوشیاری این دسته از کارکنان در سال ۱۴۰۳ شاهد معرفی ظرفیت های عالی در مدیریت منابع انسانی زندانهای استان خواهیم بود.

وی با اشاره به عملکرد کارکنان زن در بخش های علمی ،آموزشی و فرهنگی زندانها و تعامل دلسوزانه با مددجویان گفت: کار بسیار سخت فرسایشی زندانبانی با رعایت دقیق حقوق انسانی مددجویان در مرام اسلامی انسان دوستانه کارکنان زن باعث توسعه فعالیت های اصلاحی و تربیتی از جمله ایجاد فرصت های اشتغال بازار محور با هدف توانمندسازی ، رشد باورهای دینی با اجرای عالی برنامه های فرهنگی بخصوص با محوریت سبک زندگی قرآنی گردیده است که در نوع خود میان کارکنان زن سایر دستگاه های دولتی رسالتی مومنانه با حواشی سخت در زندگی شخصی و اجتماعی برای کارکنان ما می باشد که علاوه بر نیاز مراقبت از روان و جان همکاران باید به تشویق و پرورش نیروهای نخبه زن کوشا باشیم.

وی توصیه های شورای معاونین و نمایندگان زن زندانهای استان را جمع بندی و با اولویت توجه به نبوغ و تلاش کارکنان زن در سال ۱۴۰۳ توجه و دقت مسئولین زندانها در احوال و سلامت کارکنان زن تاکید کرد.

در پایان مراسم از تلاش های زیبا خوش سیرت تقدیر و فاطمه بخشی رئیس اندرزگاه زنان زندان ارومیه به عنوان مسئول کمیته بانوان زندانهای استان آذربایجان غربی منصوب شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha