کمک 44 میلیارد و 500 میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد در استان فارس

مدیر کل زندانهای استان فارس گفت: در ماه مبارک رمضان 16 جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستانهای تابعه استان برگزار شد که در این جشنها، خیران کمک های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان فارس، رییس ستاد دیه استان با اعلام مطلب فوق افزود: در نتیجه این جشنها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرین و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از 44 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 650 زندانی جرایم غیر عمد از زندانهای فارس با کمک خیران آزاد شده اند افزود: در حال حاضر بیش از 950 زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندانهای استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم عزیز هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من 40 را نیز مورد استقبال مردم توصیف نمود و اظهار کرد: بیش از 6000 هزار تراکنش تا کنون انجام و نزدیک افزون بر 7 میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانیهای عزیز در جریان باشند، کمک های 40 هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده که رقمی ناجیز اما بسیار با برکت خواهد بود، میتواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم ساخته و این پویش برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فهیم، نوع دوست و فرهنگساز استان برای آزاید تمامی زندانیان جرائم غیر عمد، بیادگار خواهد گذاشت .

مدیر کل زندانهای فارس همچنین از کمک های پرسنل زندانهای استان برای آزادی زندانیان غیر عمد هم خبر داد و گفت: در قالب پویش سهم من چهل و همچنین جشنهای گلریزان، بیش از 170 میلیون تومان کمک اخذ شده که مبین همراهی عزیزان خصوصا سربازان وظیفه و همکاران یگان در این راستاست.

گفتنی است شماره کارت 6104337770030961 بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمکهای مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده های بی پناه آنان است.افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha