آئین معنوی انس با قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در زندان یاسوج

محفل نورانی انس با قرآن با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج و شرکت جمع کثیری از زندانیان در زندان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد ، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج با حضور در زندان و بازدید از قسمتهای مختلف ندامتگاه مرکزی استان در محفل نورانی قرآن مجید حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع زندانیان با تقدیر از مدیر کل و مجموعه زندان بواسطه فراهم آورن بستر مناسب فرهنگی و تربیتی برای افراد در بند گفت: نظام جمهوری اسلامی این شایستگی را دارد که زندانی را احترام و اکرام کند لذا برگزاری چنین محافل ارزشمندی برای بهره مندی زندانیان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی گفت: فضای حاکم بر زندان فضایی فرهنگی است که همین آرامش و نظم و انضباط در بین زندانیان نشان از بازتاب امور تربیتی دارد.

آیت الله حسینی افزود: همه ما وظیفه مندیم تا فضای معنوی، اخلاقی، امنیت و آسایش شما را فراهم آوریم لیکن با مشاهده فضاهای کارگاهی، اشتغال و حرفه آموزی و برنامه های قرآنی فرصت خوبی برای استفاده بهینه شما فراهم شده است.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه شما بر اثر خطا و یا اشتباهی وارد زندان شده اید و بایستی از وقتی که در این ندامتگاه است استفاده درستی ببرید، افزود: از فرصت های معنوی و اعتقادی و اشتغال و حرفه آموزی و آموزش های مفیدی که در این ندامتگاه فراهم شده است نهایت استفاده را ببرید .

نمیانده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان تصریح کرد: به حمد خدا در نظام جمهوری اسلامی بواسطه چنین برنامه های قرآنی و مذهبی راه سعادت و بهشت باز شده است برعکس حاکمان غربی که انسان را به سوی جهنم سیر می دهند، لذا زندان ها انصافاً در مسیر انسان سازی حرکت می کنند.

پیش از سخنان نماینده ولی فقیه حجت الاسلام آزادمکان رئیس اداره سلامت زندان های استان به نمایندگی از مدیر کل گزارشی از برنامه های فرهنگی، اصلاحی و تربیتی و اشتغال و حرفه آموزی ارائه نمود.

شایان ذکر آنکه در این محفل نورانی قاری برجسته کشوری و چند تن از زندانیان آیاتی از کلام وحی را قرائت نموده که مورد تشویق حضار واقع شدند.

انتهای خبر/

آئین معنوی قرآنی با حضور نماینده ولی فقیه در زندان یاسوج برگزار شد

آئین معنوی قرآنی با حضور نماینده ولی فقیه در زندان یاسوج برگزار شد

آئین معنوی قرآنی با حضور نماینده ولی فقیه در زندان یاسوج برگزار شد

آئین معنوی قرآنی با حضور نماینده ولی فقیه در زندان یاسوج برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha