بازدید  دادستان عمومی و انقلاب گلپایگان از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان اصفهان

جوادی دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان گلپایگان با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی استان در  راستای  اعطای ارفاقات و تسهیلات قانونی با زندانیان این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، سلمان جوادی دادستان شهرستان گلپایگان با هدف رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان این شهرستان در اردوگاه حضور و از نزدیک به مسائل و مشکلات آنان را مورد رسیدگی و بررسی قرار داد.

در این بازدید که حبیبی مدیر اردوگاه نیز حضور داشت جوادی دادستان شهرستان گلپایگان ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان حوزه قضایی گلپایگان که بیش از پنج ساعت بطول انجامید با اعطا ۵ مورد مرخصی منجر به آزادی و ۸مورد ارفاقات قانونی (موافقت با آزادی مشروط و تعلیق مجازات ) ،با انتقال ۱۸ نفر از زندانیان به زندان گلپایگان جهت رفاه حال خانواده آنها و با تودیع تامین ۱۵ نفر از زندانیان موافقت کرد.

در پایان این بازدید غلامحسن حبیبی مدیر اردوگاه با قدردانی از حضور قضات و دادستان شهرستان گلپایگان گفت: نقش قضات در کاهش جمعیت کیفری و ایجاد آرامش در زندان بسیار حائز اهمیت و غیر قابل کتمان خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه تعاملی دو سویه بین زندان و دادگستری شهرستان گلپایگان حاکم است و بی شک این تعامل می تواند خروجی خوبی در راستای کاهش جمعیت کیفری خواهد داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha