کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیرین اصفهان به آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان 

خیرین در سراسر استان اصفهان در حرکتی خودجوش در تمامی شهر های این استان با برپایی جشن گلریزان بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام ماه پر خیر و برکت رمضان و طبق سنت همه ساله خیرین در تمامی شهرهای استان اصفهان با برپایی جشن های گلریزان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را مهیا کردند.

وی گفت: یکی از حسنات و کارهای بسیار با برکت که از اول انقلاب الحمدالله پایه ریزی شده و تا به امروز نور افشانی می کند و برکات زیادی داشته است مسئله جشن گلریزان است.

کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیرین اصفهان به آزادی زندانیان  در ماه مبارک رمضان 

رئیس هیئات امنای ستاد دیه استان در ادامه پیرامون نحوه شکل گیری این ستاد گفت:موسس و بنیانگذار دو تشکیلات مهم را شهید والامقام لاجوردی که بقول مقام معظم رهبری مرد پولادین انقلاب نام گرفته شکل دادند و هم جشن گلریزان و هم ستاد مردمی دیه را پایه ریزی و ایجاد کردند که خوشبختانه در طول سال این جشن ها برگزار اما بهار آن در ماه مبارک رمضان است و مردم و نیکوکاران زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را مهیا می کنند.
حجت الاسلام جعفری در ادامه در زمینه برگزاری جشن های گلریزان در سال جاری و گذشته عنوان کرد:امسال تمامی شهرهای استان طی ده روز با برگزاری جشن های گلریزان و همچنین هشت شب نیز در سالن اجتماعات زندان مرکزی این سنت حسنه را بجا آوردند که باز هم این استان مانند دیگر کارهای خیر و نیکو رتبه اول کشوری را با اختلاف بسیار زیاد با استان دوم دارد.
رئیس هیئت امنای ستادمردمی استان اصفهان در پایان در خصوص کمک های مردمی در سال گذشته گفت:در سال ۱۴۰۲ کل تعهد خیرین ۸۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده از این تعهد ها مبلغ ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن وصول و بحساب ستاد دیه واریز شده است و در سال جاری نیز ۱۰۴ میلیارد تومان و ۹۰۰ میلیون تومان تعهد که تا روز پایان ماه مبارک بیش از ۵۰ درصد آن وصول شده که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha