کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیرین در دومین جشن گلریزان طی یک ماه اخیر در سنندج

به همت ستاد دیه و اداره کل زندانهای استان کردستان دومین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی مرکز استان تحت عنوان "کردستان همدل" با حضور صاحبان صنایع و معادن استان در جمعی صمیمی و خودمانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، صاحبان شرکت‌های شاخص در دومین جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاران مالی که شنبه ۲۵ فروردین ماه سال جاری در سالن جلسات هتل شادی سنندج برگزار شد، مبلغ سی میلیارد ریال را به حساب ستاد دیه واریز نمودند.

این مراسم با حضور رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امنای ستاد دیه کردستان ، مدیر کل زندانهای استان و نایب رئیس هیات امنای ستاد دیه کردستان ، دادستان مرکز استان و جمعی از خیر ین و صاحبان شرکتهای شاخص استان و اعضای هیات امنای ستاد دیه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم ، مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و مهربانی مردم سخاوتمند استان که در جشن های گلریزان در همه شهرستانها و مرکز استان سنگ تمام گذاشتند به گونه ای که در برخی شهرستانها حمایت های مالی رکوردشکن بوده است اعلام کرد که در سال گذشته بیش از ۳۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی از محل کمک‌های جشن گلریزان از زندان آزاد شده اند.

سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امنای ستاد دیه کردستان نیز دیگر سخنران مراسم بود که اعلام نمود بر اساس آمار کشوری ، میزان حمایت کردستانی ها در جشن گلریزان سال گذشته بی سابقه بوده است و این مهم انتظارها را از صاحبان شرکت های شاخص و اصحاب صنایع و معادن استان بالاتر می برد که سخاوتمندانه در این جشن پرشور حضور یافته اند.

در بخش دیگری از مراسم جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز عمل خیرخواهانه حامیان مالی ستاد دیه استان را ستود و اظهار نمود ؛ تعداد زندانیان آزاد شده در جشن های گلریزان را از لحاظ آماری باید چند برابر کرد زیرا که به ازای هر زندانی آزاد شده ، مشکلات چند نفر از اعضای آن خانواده حل شده و به نوعی خانواده ای آزاد خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha