دیدار تعاملی مدیرکل زندان‌های کردستان با فرمانده انتظامی استان

مدیرکل زندانهای استان کردستان در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک سال نو، ماه مبارک رمضان و اعیاد پیش رو ابراز امیدواری کرد که سال جدید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و با نیل به تحقق شعار سال، سالی سرشار از خیر و برکت و رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان در هجدهمین روز از سال جدید به همراه معاونین ، رؤسای ادارات حفاظت اطلاعات و بازرسی ، فرمانده یگان حفاظت و رئیس زندان مرکزی سنندج با سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان و سردار دارابی جانشین ایشان دیدار و گفتگو کرد .

فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای مدیرکل و نیروهای خدوم مجموعه اداره کل زندانهای استان ، ابراز امیدواری کرد که با تلاش همگانی اقدامات مثبتی در راستای جرم زدایی ، کاهش جرائم و صدور احکام بازدارنده صورت پذیرد .

در ادامه مدیرکل زندان‌های استان با جانشین فرمانده انتظامی کردستان نیز دیدار و ضمن تبریک ایام ، ارتقاء درجه سردار دارابی را تبریک گفت و برای ایشان و مجموعه انتظامی استان آرزوی توفیق روزافزون نمود.

جلسه با آرزوی آزادی مردم مظلوم غزه و فلسطین به پایان رسید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha