بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌ها و اقدامات تحولی زندان سپیدار

سید محسن موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در زندان سپیدار از قسمت‌های مختلف این زندان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خوزستان، این بازدید که با حضور اناری معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های خوزستان ، هواسی رئیس حفاظت زندان ها ، سرهنگ علیزاده فرمانده یگان حفاظت زندان ها ، آزاده مدیر زندان سپیدار و جمعی از مسئولین اداره کل زندان های استان صورت گرفت از کارگاه‌ اشتغال، سوله ها و اندرزگاه و پروژه های در دست احداث نیز سرکشی به عمل آمد.

اناری معاونت سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان در حاشیه این بازدید گفت: برای حل تراکم جمعیت کیفری در زندان‌های استان نیازمند مساعدت جدی از سوی مسئولین استانی هستیم.

اناری افزود: علیرغم محدودیت‌های مکانی و فضایی در زندان‌های استان اما در حوزه اشتغال زندانیان به ویژه در زندان های مرکزی و سپیدار کارگاه‌های اشتغال خوبی مانند تولید لامپ کم مصرف، معرق چرم، خیاطی ، لامپ ال ای دی ، ام دی اف و... با محوریت بنیاد تعاون زندانیان و بخش خصوصی احداث شده است و جمع کثیری از زندانیان در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند و حقوق دریافت می‌کنند.

موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با تاکید بر رسانه ای کردن اقدامات خوب صورت گرفته در زندان‌ها گفت: همانطور که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مطرح نمودند باید نبض روایت گری در دستان ما باشد تا بیگانگان نتوانند خلاف واقع بر علیه این کشور سیاه نمایی کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha