با فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)،زندانیان با آذین بندی و چراغانی در زندان های مازندران به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران ،علی استادی مدیرکل زندان های مازندران در این مراسم ضمن تبریک ایام خطاب به زندانیان گفت: می بایست با رفتارهای خود پیرو واقعی امام زمان بودن را نشان دهیم.
وی همچنین ادامه داد: نباید به گونه ای رفتارهایی از خود نشان دهیم که این امام همام در میان ما غریب و مظلوم باشد .
استادی خاطر نشان کرد: برای برچیدن این مظلومیت و غربت امام زمان(عج) باید فعالیت ها برای معرفی این امام را بیشتر کنیم تا نسل جوان و نوجوان آشنایی و آگاهی بیشتری پیدا کنند .

مدیرکل زندان های مازندران وظیفه منتظران در عصر غیبت را آماده سازی فکری، فرهنگی و عقیدتی اخلاقی در جهت گسترش حکومت اسلامی دانست و گفت: با بالابردن معرفت، شرایط منتظران جهت یاری رساندن با آن حضرت در پیاده کردن اسلام ناب می باشد.
کارکنان،زندانیان و سربازان وظیفه زندان های مازندران با حضور باشکوه در این آئین با آرمان‌های والای اسلام و انقلاب و منجی عالم بشتریت تجدید میثاق کردند و با در دست داشتن پرچم‌های مزین به نام، یا مهدی ادرکنی از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت حجت (عج) را خواستار شدند.

در پایان این مراسم از کارکنان ، سربازان وظیفه و مددجویانی که نامشان مهدی بود تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha