افتتاحیه جشنواره بازی‌های بومی در زندان مرکزی رشت برگزار شد

افتتاحیه جشنواره بازی های بومی در 5 رشته ورزشی شامل طناب کشی ،دو میدانی ، فوتبال دستی ،بازی فکری و گل کوچک در زندان مرکزی رشت برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،افتتاحیه جشنواره بازی های بومی در هفته قوه قضاییه در زندان مرکزی رشت برگزار شد.
ترابی مدیر زندان مرکزی رشت در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان همزمان با مسابقات هفته قوه قضاییه ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش ، از همزمانی جشنواره بومی و محلی با مسابقات هفته قوه قضاییه خبر داد
ترابی با بیان اینکه این جشنواره با پیام ریاست سازمان زندان های کشور آغاز شد گفت :اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در زندان ها از مهمترین اقدامات است
مدیر زندان مرکزی رشت ، در پایان از تلاش های بی وقفه و ارزشمند دست اندرکاران و همکاران در برپایی آیین افتتاحیه جشنواره مسابقات بومی و محلی همزمان با مسابقات کشوری هفته قوه قضاییه تشکر کرد .
این مسابقات در 5 رشته ورزشی شامل طناب کشی ،دو میدانی ، فوتبال دستی ،بازی فکری و گل کوچک برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد .
انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha