خیّرین حامی خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمانشاه شدند

در نشست تقدیر و هم افزایی خیّرین اسلام آباد غرب با حضور رئیس زندان و مسئولین این شهرستان در دفتر دادستانی، ضمن تقدیر از خیّرین باردیگر دو نفر از این خیّرین در حمایت خیرخواهانه پیش قدم و متعهد به کمک به خانواده های تحت پوشش، بصورت ماهانه شدند که در پایان مبلغ ۳۰۰میلیون ریال نیز بصورت نقدی اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، نشست تقدیر و هم افزایی خیّرین اسلام آباد غرب در دفتر دادستانی این شهرستان با حضور فرمانده سپاه، رئیس زندان، رئیس جمعیت هلال احمر، و بسیج حقوقدانان این شهرستان برگزار شد.

در این نشست ضمن اهدای لوح تقدیر به جهت تعامل و حمایت های گذشته در کمک به انجمن حمایت از زندانیان، دو نفر از این خیّرین در این همیاری پیش قدم شدند.

یکی از خیّرین متعهد شد ماهانه مقدار ۲۰۰ کیلوگرم مرغ به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندان اهداء کند و یکی دیگر از این خیّرین متعهد به اهدای بسته لبنیات به خانواده های تحت پوشش بصورت ماهانه شد. وی همچنین آمادگی خود را برای استخدام ۳ نفر از خانواده ها در کارخانه تولیدی خود اعلام کرد که در پایان مبلغ ۳۰۰میلیون ریال نیز کمک نقدی اهداء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha