بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان از زندان ایرانشهر

محمد حسین خسروی مدیرکل زندان های استان به اتفاق رضا پیری رئیس اداره بازرسی و میراولیائی جانشین یگان حفاظت زندان های استان بدون اطلاع قبلی و سرزده وارد زندان ایرانشهر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان،به منظور سرکشی و رصد فعالیت ها و اقدامات در مراکز تامینی و تربیتی،مدیرکل زندان های استان از زندان ایرانشهر بازدید کرد.

با گذشت مدت زمان کوتاه پس از اطلاع ورود مدیرکل زندان های استان به زندان،ذوقی سرپرست زندان نیز در زندان حضوریافت و خسروی را در این بازدید همراهی کرد و در ادامه مقام ارشد قضائی استان با حضور اتاق به اتاق در اندرزگاه های نسوان و مردان به استماع سخنان آنان پرداخت و به درخواست های مددجویان با سعه صبر پاسخ داد و دستورات لازم را به کارشناسان مربوطه صادر نمود .

مدیرکل زندانهای استان در جمع مددجویان طی سخنانی به اولویت های سازمان زندان ها،اقدامات تامینی و تربیتی اشاره کرد و گفت:برخورد قانونی با جرائم خشن و سارقین سابقه دار برابر دستورالعمل های صادر از سوی قوه قضائیه با هدف اثرگذاری در مسیر اصلاح و تربیت واقعی از برنامه های اجرائی با هدف پیشگیری و بازدارندگی از افزایش جرائم این حوزه یکی از اولویتهای سازمانی در سال۱۴۰۲ می باشد که لازمه هدفمند کردن کاهش جمعیت کیفری در زندان هاست.

در جریان بازدید نیز احمدی دادستان ایرانشهر به اتفاق باقری دادیار ناظر بر زندان براساس برنامه هفتگی در زندان حضور یافتند و در ادامه بازدید مدیرکل زندان های استان و هیئت بازدید کننده را همراهی کردند.

خسروی در پایان بازدید ضمن تشکر از دادستان به جهت تعامل وهمکاری با زندان پیرامون اعطاء مرخصی به مددجویان،به کسب رتبه اول در اعطاءمرخصی درسطح مراکز تامینی وتربیتی استان توسط زندان ایرانشهراشاره نمود .

مدیرکل زندان های استان در جمع مددجویان جرائم سرقت گفت:همانگونه که شما دوست دارید در کنار خانواده هایتان حضور بیابید،جامعه هم توقع امنیت از طرف مسئولین امر را دارد، از رافت و همراهی و دلسوزی نظام استفاده کنید و در این مدت تحمل حبس از ظرفیت برنامه های فرهنگی تربیتی،قرآنی و اشتغال و حرفه آموزی، برنامه های سلامت روان و مشاوره روانشناسی در جهت بهبود شخصیت خود بهره بگیرید تا در آینده نزدیک با حضور در اجتماع زندگی سالمی را برای خود رقم بزنید.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha