نشست صمیمی مدیرکل زندان‌های استان یزد با  کارکنان زندان مرکزی

به منظور ارتقاء برنامه های نظام زندانبانی و تشریح اولویت‌های سازمانی و همچنین بررسی مشکلات و موانع موجود نشست پرسش و پاسخ کارکنان زندان مرکزی با مدیرکل زندان‎های استان یزد در تالار غدیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، مقبلی در جمع کارکنان زندان مرکزی یزد گفت: شغل زندانبانی دشوار بوده ولی خدا را شاکریم که در زندان‌ها خدمت می‌کنیم چراکه در راستای آیه شریفه "و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا" که نماد سازمان زندان‌هاست گام برداشته ایم تا با اصلاح و تربیت و احیا حتی یک زندانی آخرت خود را بتوانیم بسازیم و خدمتی بزرگ به بشریت نماییم.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با بیان اولویت‌های پنج گانه و سخنان ریاست سازمان بیان داشت: این اولویت‌ها که برمدار «دانایی‌محوری» و «مدیریت علمی» زندانبانی است تکلیفی که باید سرلوحه امور قرار گرفته و نسبت به برنامه ریزی مدون و اصولی در این راه اهتمام جدی داشته باشیم تا زندانبانی اسلام و اصلاح و تربیت محقق گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: اشرافیت بر کار و امور محوله و آیین نامه سازمان از وظایف ذاتی ماست و همه ‎ ما وظیفه داریم تا برنامه ها و فعالیتهای اصلاحی و تربیتی را به بهترین شکل ممکن اجرای نماییم.

گفتنی است این نشست با حضور معاونین و مسئولین اداره کل زندان‌های استان و مسئولین زندان مرکزی یزد در تالار غدیر به مدت 2 ساعت برگزار و کارکنان مشکلات و موانع موجود و همچنین پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha