توانمندسازی زندانیان، آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان را کاهش می‌دهد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها دربازدید از کارخانه درحال ساخت تولید شمش فولادی انجمن حمایت زندانیان در سیرجان گفت: ایجاد درآمد پایدار و توانمندسازی زندانیان در زمان حبس و بعد از حبس، موجب کاهش صددرصدی آسیب‌های اجتماعی بین خانواده زندانیان، می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان زندان‌ها به همراه دیگر مسئولین استانی از کارخانه در حال ساخت تولید شمش فولادی انجمن حمایت زندانیان، بازدید کردند.

دکتر نصرالله ابراهیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها، ضمن تأکید بر توجه ویژه به جامعه هدف انجمن حمایت زندانیان، گفت: با ایجاد درآمد پایدار می‌توان زمینه حمایت و اشتغال زندانیان و خانواده آنان را فراهم کرد. وی افزود: با توانمندسازی زندانیان در زمان حبس و بعد از حبس می‌تواند موجب کاهش صد درصدی آسیب‌های اجتماعی بین خانواده زندانیان شود.

در ادامه پیمانکار و سرمایه‌گذار بخش خصوصی این پروژه، گفت: ساخت این کارخانه، پیشرفت ۷۰ درصدی داشته و تا پایان سال به پایان می‌رسد. وی افزود: با بهره‌برداری این پروژه، 250 نفر به‌صورت مستقیم مشغول به‌کار می‌شوند.

شایان ذکر است انجمن حمایت زندانیان سیرجان، ۲۸ درصد سهام پروژه کارخانه تولید شمش فولادی سیرجان در منطقه معدنی گل گهر را در اختیار دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha