افتتاح کارگاه تولید نایلون در زندان مرکزی ایلام

کارگاه تولید نایلون و نایلکس در سوله اشتغال زندان مرکزی افتتاح شد و 18 زندانی در این کارگاه مشغول به کار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین، کارگاه تولید نایلون و نایلکس در زندان مرکزی افتتاح و شروع به کار کرد.

افتتاح کارگاه تولید نایلون در زندان مرکزی ایلام

مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: 18 زندانی در این کارگاه مشغول به کار شده اند که ماهیانه طبق قانون کار حقوق دریافت می کنند و حامی خانواده های خود هستند. وی افزود: این کارگاه با تولید ماهیانه 30 تُن نایلون در سوله اشتغال زندان مرکزی مستقر است و با همکاری بنیاد تعاون زندانیان زمینه اشتغال برای زندانیان، بخصوص زندانیان سرپرست خانوار فراهم شده است.

احسانی اذعان داشت: یکی از تأکیدات رییس سازمان زندان های کشور و اولویت های سازمانی، توجه به امر اشتغال زندانیان است که با پیگیری های مستمر و رایزنی با کارآفرینان در حال تحقق این مهم و برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال بیشتر هستیم. وی تصریح کرد: در سال گذشته برای 35 درصد از زندانیان شغل ایجاد شد که با درآمد حاصل از آن حامی خانواده های خود بودند و در سال جدید نیز ایجاد شغل برای زندانیان توسعه می یابد و زندانیان بیشتری مشغول به کار خواهند شد.

افتتاح کارگاه تولید نایلون در زندان مرکزی ایلام

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha