برگزاری جلسه اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان با سازمان های مردم نهاد استان

در راستای نحوه مشارکت و تعامل حداکثری نهادهای مردمی با قوه قضائیه با هدف چگونگی خدمت رسانی بهتر و هدفمند به خانواده های زندانیان جلسه ای با حضور محمد مرادی معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل و سازمان های مردم نهاد در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد .


   
  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،صادقعلی ملاالهی رئیس اداره خدمات اجتماعی و مرکز مراقبت بعد از خروج زندان های استان با تشریح اهداف و نحوه مشارکت سازمان های مردم نهاد ،گفت: هدف از برگزاری جلسات مشترک هدفمندسازی توام با نظارت بر نحوه خدمات رسانی است .
  معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان با اشاره به اولویت هفتم از اولویت های ده گانه سازمان زندان ها در سال جاری، حمایت از خانواده های زندانیان این قشرآسیب دیده از اجتماع را تکلیفی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از در معرض آسیب قرار گرفتن دیگر اعضاء خانواده عنوان کرد و گفت:اگر دستگاه های متولی به اتفاق سازمان های مردم نهاد همراه با سازمان زندان ها در حوزه حمایت از خانواده های زندانیان با هدف اشتغال و . . . گام بردارند یقیناً با کاهش آسیب ها در اطراف خانواده های آنها و اجتماع مواجه خواهیم شد . آنگاه که سرپرست و نان آور خانواده بنا به بزه در زندان ها تحمل حبس می کند متاسفانه مشاهده می شود دیگر اعضا خانواده بواسطه نداشتن درآمد و اشتغال در دام افراد فرصت طلب گرفتار می گردند و سرنوشت آنها هم پشت نرده های زندان رقم می خورد .
  در ادامه جلسه مدیران عامل و نمایندگان سازمان های مردم نهاد با هم افزائی و ارائه نکته نظرات و پیشنهادات پیرامون مباحث مطروحه درجلسه با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha