تجلیل از مدیرکل زندان‌های سیستان‌وبلوچستان بعنوان مدیر نمونه در عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی

آئین پایانی سلسله جلسات روخوانی قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان وبلوچستان،علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مشاور امور قرآنی نماینده ولی فقیه در استان، محمدمرادی معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان و دیگر مدیران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،آیت الله محامی با اشاره به ویژگی ماه مبارک رمضان بعنوان ماه نزول قرآن و شب‌های قدر،گفت:امیدوارم این ماه برای همه ما و جامعه اسلامی ماه پر برکتی بوده باشد و خداوند تبارک و تعالی عنایتی فرموده باشد .

نماینده ولی فقیه دراستان خاطر نشان کرد:ما در این ماه جشن ماه مبارک رمضان رو برگزار می‌کنیم اما این جشن یک جشن مادی نیست یک جشن معنوی است چرا که خداوند تبارک و تعالی فرموده قرائت یک آیه قرآن در این ماه اجر و ثواب یک ختم قرآن در نظر گرفته می شود. مدیر کل فرهنگ و ارشادا سلامی سیستان و بلوچستان دراین آیین گفت: یک ماه آیین های متعدد قرآنی در سراسر استان برگزار شد و نوای خوش قرآن کریم طنین انداز گردید.

وی ادامه داد:یکی از افتخارات مهم استان حضور قاری عزیز استان ، رضا صفدری و تلاوت ایشان در محضر مقام معظم رهبری بود و خدا را شکر که مورد توجه ایشان قرار گرفت .

گفتنی است در آیین پایانی سلسله جلسات روخوانی قرآن کریم در زاهدان از محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان بعنوان مدیر نمونه در عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در کنار دیگر دست اندرکاران حوزه قرآن تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha