کمک ۳ میلیارد تومانی سیرجانی‌ها در جشن گلریزان

در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، به منظور کمک به آزادسازی زندانیان، جشن گلریزان شهرستان سیرجان با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، مدیران شرکت‌های صنعتی و معدنی مستقر در سیرجان، خیرین و جمعی از مسئولان شهرستانی در مهمانسرای گل گهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، رییس زندان سیرجان، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور مسئولین، مدیران و خیرین شهرستان در جشن گلریزان، به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان پرداخت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان، ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، گفت: استفاده از اموال وقف، هزینه اموات و برخی از وجوهات شرعی برای آزادسازی زندانیان امر پسندیده‌ای است که می‌تواند رواج پیدا کند. وی افزود: باید شرایطی فراهم کنیم تا افراد پایشان به زندان باز نشود.
رئیس دادگستری سیرجان، با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان سیرجان، چشم انتظار کمک و مساعدت‌های مالی مردم برای آزادی هستند، گفت: میزان بدهی این تعداد از زندانیان، ۵ میلیارد تومان است که با همت و تلاش شرکت‌های صنعتی و معدنی و خیرین، مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان جمع‌آوری و زمینه آزادی تعدادی از زندانیان، فراهم شد. وی اظهار امیدواری کرد با مساعدت سایر شرکت‌ها، موسسات و خیرین شهرستان تا چند روز آینده این مبلغ به ۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha