آزادی ۱۲۲ زندانی با کمک ۲۵۶ میلیارد ریالی خیّرین طی ۲۰ شب ماه مبارک رمضان

در طول اجرای برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت که طی ۲۰ شب گذشته از شبکه استانی اصفهان اجرا و پخش گردید تعداد ۱۲۲ زندانی از زندان های استان اصفهان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،سیروس امینی دبیر اجرایی برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت با اعلام این خبر گفت:در طی ۲۰ شب اول ماه مبارک رمضان که برنامه یک شهر ضیافت اجرا و پخش گردید، تعداد ۱۲۲ زندانی با کمک ۲۵۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی خیرین از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

وی ادامه داد:کلیه مبالغ دریافتی از خیرین بصورت نقدی و حتی تعهدی به حساب ستاد دیه واریز و تحویل می گردد و لذا ستاد مردمی دیه استان با بررسی پرونده مددجویان نسبت به پرداخت بدهی مددجو اقدام و زندانی از زندان آزاد می گردد.
امینی با اشاره به اینکه این برنامه مدت ده سال است در اصفهان اجرایی و برگزار می گردد، افزود:خیریه های مختلف و متعدد اصفهان همچنین مردم و خیرین نیکوکار در کنار ستاد مردمی دیه،انجمن حمایت از زندانیان و خیریه امام موسی کاظم(ع) با مشارکت دیگر مردم نیکوکار ،صنعت گران و بخش های مختلف تولیدی در استان با هنرمندی مجریان خوب برنامه توانسته اند در آزادسازی زندانیان پیشی بگیرند.
امینی گفت:این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و خیرین و نیکوکاران می توانند در طی مدت باقی مانده از ماه مبارک رمضان و همچنین پس از این ماه عزیز نیز با مراجعه به ستاد دیه به کمک زندانیان نیازمند بپردازند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha