بازدید مدیرکل زندان‌های سیستان‌وبلوچستان و مسئولان ارشد قضائی از کارخانه‌های شهرک صنعتی زاهدان 

با آغاز سال «مهار تورم و رشد تولید» محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان به اتفاق حجت الاسلام مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ، مهدی شمس آبادی دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین حوزه قضائی از دو کارخانه پلیمر پاکت پرند زاهدان و سجاد یکتا آریا در شهرک صنعتی زاهدان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان، در این بازدیدحجت الاسلام علی مصطفوی نیا با تأکید بر اینکه لازمه مهار تورم و رشد تولید کمک به این گونه واحدهای تولیدی است تصریح کرد: در این بازدید میدانی از نزدیک مشکلات این دو کارخانه مورد بررسی قرار گرفت امیدواریم با ورود دستگاه قضائی و پیگیری مشکلات کارخانه های شهرک صنعتی رشد تولید در استان رونق بخشیده شود

وی افزود : رشد تولید اگر اتفاق نیفتد تورم هرگز مهار نخواهد شد و همه باید برای تحقق این امر تلاش مضاعف نماییم

رئیس کل دادگستری استان بر لزوم استفاده و بکارگیری از ظرفیت مدد جویانی که دارای مهارت فنی هستند در شاخه های تولید تاکید کرد .

حجت الاسلام مصطفوی نیا افزود: هر جا تولید باشد رونق و آبادانی به همراه دارد و امیدواریم در سال جدید شاهد رونق تولید در استان باشیم .

مدیرکل زندان های استان طی بازدید گفت:زندان های استان آمادگی لازم جهت تامین و اعزام نیروی کار از بین مددجویان برای اشتغال در کارخانه جات را دارد .

گفتنی است در این بازدید میدانی از نزدیک مشکلات این دو کارخانه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha