نیت خیر اولیای‌دم در نیمه شعبان ۳ زندانی محکوم به قصاص را نجات داد

مدیرکل زندان های کردستان از آزادی ۱۳۲ زندانی جرائم غیرعمد زندانهای استان، با همکاری و مشارکت خیرین استان خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن جشن بزرگ نیمه شعبان ۳ زندانی محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کردستان، به مناسبت فرارسیدن جشن بزرگ نیمه شعبان و خجسته زادروز حضرت قائم(عج) جشن بزرگی با تولیت اداره کل زندان های کردستان و با حضور رئیس کل دادگستری استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیر کل بهزیستی و همچنین حجت الاسلام و المسلمین نظافتی خیر سرشناس کشور و تنی چند از مدیران استانی در سالن ورزشی امام علی(ع) زندان مرکزی سنندج برگزار شد.

رهایی ۳ زندانی محکوم به قصاص و اعدام از چوبه دار

مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های کردستان در این مراسم گفت: با همت و مشارکت مادی و معنوی خیرین استان، ۱۳۲ زندانی جرائم غیرعمد و محکومین مالی در واپسین روزهای پایانی سال از بند زندان رهایی یافتند. وی افزود: همچنین طی این مراسم ۳ زندانی محکوم به قصاص به احترام میلاد با سعادت امام مهدی (عج) و آغاز سال جدید با مشارکت خیرین و شورای صلح و سازش استان، از سوی اولیای دم بخشیده شدند و سال جدید را در کنار خانواده‌هایشان آغاز می‌کنند.

رهایی ۳ زندانی محکوم به قصاص و اعدام از چوبه دار

محمدی در ادامه ضمن قدردانی از دستگاه قضایی استان به جهت بررسی دقیق پرونده زندانیان استان و ایجاد بستر لازم جهت آزادی تعدادی از این زندانیان در نیمه شعبان امسال، افزود: بی شک بهترین هدیه و ارمغان برای زندانیان آزاد شده در سال نو، بازگشت به کانون گرم خانواده است که همه نتیجه مهر وگذشت خانواده های اولیای دم و مشارکت مادی خیرین است.

رهایی ۳ زندانی محکوم به قصاص و اعدام از چوبه دار

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان نیز در این مراسم به شُکوه، عظمت و برکات مادی و معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه پرفیض و برکت بستر لازم جهت تغییر و تحول در زندانهای استان وجود دارد تا با بهره گیری از برکات بی شمار این ماه عزیز بتوان سمت و سویی مناسب به زندگی خود داده و برای بازسازی شخصیت حقیقی خود در پرتو آیات قرآن کریم بهره گیرند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha