کمک 4 میلیارد تومانی خیرین استان قم به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

جشن گلریزان ستاد دیه استان قم با کمک 4 میلیارد تومان خیرین و نیکوکاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، با حضوررئیس کل دادگستری، دادستان، مدیر کل زندانها و جمعی از خیرین و نیکوکاران شهرمقدس قم، این جشن باشکوه در سالن همایش صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این جشن، حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری استان گفت: ماه شعبان ماه پیامبررحمت و نیکی هاست و بهترین فرصت برای انجام کارخیر و ذخیره ای برای ورود به مهمانی خداوند است. رئیس شورای قضایی استان گفت: کمک های خیرین به صورت آشکارا و پنهان به ستاد دیه استان باعث شده است که عملکرد این ستاد جزء بهترین ها باشد .

کمک 4 میلیارد تومانی خیرین استان قم به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

رئیس کل دادگستری استان گفت: به لطف کمک شما خیرین و گذشت شکات، زندانیان جرایم مالی در کمترین زمان ممکن از زندان آزاد می شوند.

کمک 4 میلیارد تومانی خیرین استان قم به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

در ادامه این جشن، علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان نیز گفت: کمک خیرین به آزادی زندانیان جرایم مالی در واقع کمکی هست به جلوگیری از آسیب های اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد .

کمک 4 میلیارد تومانی خیرین استان قم به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

در پایان مرادی پورمدیر نمایندگی ستاد دیه استان در گفتگویی با روابط عمومی اداره کل ضمن تشکر از رئیس کل دادگستری ، دادستان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم که میزبانی را عهده دار شدند گفت در این جشن که با حضورخیرین ، کارخانه داران و صنعتگران استان برگزار شد بیش از 4 میلیارد تومان جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به حساب ستاد دیه استان واریز شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha