دکتر محمدی: هدف استمرار حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی در زندان‌ها طی سال‌های متوالی است/ تحول و کاربردی کردن اشتغال از اهداف ماست

رئیس سازمان زندان‌ها در خاتمه این نشست یادآور شد: توسعه اشتغال در زندان‌ها با پرداخت دستمزد مناسب، قطعا کمکی به خانواده زندانیان خواهد بود. بنابراین هدف ما استمرار برنامه حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی در زندان‌ها طی سال‌های متوالی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مراسم گردهمایی هم‌افزایی توسعه اشتغال زندانیان پیش از ظهر امروز، چهارشنبه با حضور و سخنرانی برخی مسئولین قضایی ازجمله غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر و همچنین صاحبکار خراسانی، معاون راهبردی قوه قضائیه و جمع دیگری از مدیران ستادی و استانی سازمان زندان‌ها برگزار شد.

در خاتمه این همایش دکتر محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در سخنانی گفت: توفیقات امروز سازمان زندان‌ها مرهون کار تیمی و همکاران محترم در زندان‌های کشور است. تمام هنر ما در خروجی گردهمایی باید شکلگیری برنامه عملیاتی، تحولی و کاربردی در حوزه اشتغال زندانیان باشد.

وی ادامه داد: این گردهمایی، ارزیابی عملکرد مدیران درحوزه اشتغال است که گزارشات نیز خوشبختانه حاکی از این موضوع است که به اهداف متصور خواهیم رسید. امروز شاهد افزایش حقوق زندانیان در کشور هستیم که با این افزایش درصددیم انگیزه را در سایر زندانیان ایجاد کنیم تا دیگران نیز به سمت حرفه‌آموزی و اشتغال بیایند.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین گفت: توسعه اشتغال در زندان‌ها با پرداخت دستمزد مناسب، قطعا کمکی به خانواده زندانیان خواهد بود. بنابراین هدف ما استمرار برنامه حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی در زندان‌ها طی سال‌های متوالی خواهد بود.

دکتر محمدی در پایان گفت: امروز در قیاس با سال گذشته ازنظر عددی آمار اشتغال بسیار افزایش یافته و به اهدافمان که رسیدن به رشد 50 درصدی زندانیان در حوزه اشتغال است، رسیده‌ایم که این اتفاق می‌تواند ما را در هدف اصلی یعنی اصلاح و تربیت زندانیان یاری رساند.

گفتنی است پیش از این و در قالب نشست تخصصی دکتر ضیایی‌فرد معاون سلامت، اصلاح و تربیت و همچنین باقری معاون اشتغال بنیاد تعاون، پروین مدیرکل دفتر اشتغال، مدیرکل استان‌های زنجان و خوزستان و برخی دیگر از کارآفرینان به اظهارنظر در حوزه توسعه اشتغال در زندان‌ها پرداختند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha