برگزاری اولین المپیاد ورزشی ویژه کارکنان زن زندانهای استان اصفهان در زندان شهرستان لنجان

اولین المپیاد ورزشی کارکنان زن زندانهای استان اصفهان در رشته های دارت، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز به میزبانی زندان شهرستان لنجان در ورزشگاه بزرگ تختی این شهرستان با حضور مدیرکل زندانهای استان و نظری زاده مشاور مدیر کل برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، ۳۵ نفر از کارکنان زن زندانهای استان اصفهان در اولین المپیاد  ورزشی   دررشته های آمادگی جسمانی ، دارت و تنیس روی میز  با داوری ۵ نفر از داروان مجرب از اداره ورزش و جوانان شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور  میرشفیعی دادستان،  مهتری معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل و جمعی از مسیولین محلی شهرستان و اداره کل برگزار شد.

در این مراسم مهتری معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل ، ضمن تبریک روز مباهله ، و تقدیر از مسئولین زندان لنجان به جهت میزبانی المپیاد ورزشی کارکنان زن زندانهای استان ،  برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی  کارکنان زندانها را در جهت ارتقاء روحیه و ایجاد انگیزه بسیار مفید و ارزنده توصیف کردند و ابراز امیدواری نمود با ایجاد شرایط بهتر و رفع بیماری کرونا شاهد برگزاری دوره های بیشتر این مسابقات باشیم . سپس نفرات برتر این مسابقات  به ترتیب  

در رشته دارت به اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی، زندان مرکزی ، نسوان

در رشته تنیس روی میز مقام های اول و دوم زندان نسوان و مقام سوم مرکزی

 در رشته آمادگی جسمانی در رده سنی 3۰ تا 4۰ زندان مرکزی  مقام اول وزندان نسوان مقامهای دوم تا سوم ، در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ زندانهای مرکزی ، نسوان و مرکزی و در رده سنی ۵۰ به بالا زندانهای نجف آباد، نسوان و مرکزی به ترتیب مقامهای اول تاسوم جوائز خودرا دریافت نمودند.

شایان ذکر است از طرف زندان شهرستان لنجان به کلیه شرکت کنندگان جوایز ارزنده و لوح تقدیر و به نفرات برتر کلیه رشته ها لوح قهرمانی وهدایای ویژه اهداء‌شد.از برنامه های این مراسم ، صرف صبحانه در پارک ساحلی زاینده رود ، و پذیرایی ناهار از شرکت کنندگان در باغ بانوان زرین شهر بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha