بازرسان صیانت‌کننده آسیب‌های احتمالی در دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف هستند 

جلسه هیات اندیشه ورز استانی با حضور محمدحسین خسروی مدیرکل زندان های استان، محمدرضا آبشناس سرپرست معاونت مالی اداری و محمدمرادی معاونت سلامت اصلاح و تربیت و دبیر هیات اندیشه ورز استانی، رضاپیری رئیس اداره ارزیابی عملکرد،بازرسی و پاسخگوئی به شکایات زندان های استان،کارشناسان و مسئولان بازرسی مراکز تامینی و تربیتی تابعه همزمان با آغاز دور جدید از بازدیدهای دوره ای کارگروه بازرسی در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،رضا پیری ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل زندان های استان پیرامون تامین نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه بازرسی زندان ها درخصوص توجه به امر نظارت و بازرسی در زندان ها در جمع کارشناسان تاکید کرد و در ادامه به فرازی از سخنان حضرت علی علیه السلام در امر بازرسی و نظارت در کتاب نهج البلاغه اشاره نمود و به ارائه گزارش مختصری از اهم فعالیت های این حوزه پرداخت .
مدیرکل زندان های استان با تبریک فرارسیدن ماه رجب،دهه فجر،چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام،روز مرد را پیشاپیش تبریک گفت و افزود:امروزه امنیت و اقتدارو... را مدیون خون تک تک شهدای گرانقدر این مرز و بوم هستیم و با جاری شدن خون این عزیزان شاهدتنومند شدن درخت انقلاب اسلامی هر روز خواهیم بود و در عرصه های مختلف علمی،ورزشی و...دستاوردهایی را به واسطه این انقلاب ومجاهدت شهدا وایثارگران بدست آورده ایم .
خسروی در سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون تبیین ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی،بر مطالعه تاریخ و اطلاع رسانی در خصوص خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر چهل و چهارسال انقلاب درسطح جامعه انجام داده تاکید کرد .
وی همچنین اظهار داشت:هدف بازرسان مچ گیری نیست بلکه باید به گونه ای عمل کنند تا از کارکنان در برابر برخی آسیب های احتمالی در حوزه های مختلف صیانت شود و بر حسن انجام دقیق دستورالعمل های سازمانی ومقررات نظارت داشته باشند.
ایشان در ادامه تصریح کرد:توجه به رعایت حقوق شهروندی و حوزه های ماموریتی توسط کارکنان براساس شرح وظایف و نظارت بر این امر بویژه در قسمت بازرسی توسط کارشناسان و...از تاکیدات نظام زندانبانی اسلامی است و اجرای پدافند غیرعامل در زندان ها باید مورد توجه قرار گیرد .
مدیرکل زندان های استان برنقش موثر و بازدارنده بازرسان درپیشگیری از بروز برخی آسیب ها و شناسایی نقاط ضعف مجموعه اشاره کرد وافزود:حضور و نظارت به موقع متولیان امر بازرسی در متن کارها و رسالت ذاتی دستگاهها میتواند نقش تاثیرگذاری در صیانت افراد و مجموعه داشته باشد .
در پایان از کارگروه ارزیابی عملکرد،بازرسی و پاسخگوئی به شکایات مراکز تامینی و تربیتی تابعه استان با اهداء لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha