آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر در زندان دشتستان

همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر زنگ انقلاب با حضور کارکنان و سربازان وظیفه نواخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان بوشهر، مقارن با روز دوازدهم بهمن ماه و سالروز ورود حضرت امام (ره) به میهن آیین زنگ انقلاب با حضور کارکنان و سربازان وظیفه زندان دشتستان نواخته شد.در این آیین که با حضور رییس زندان، جمعی از کارکنان دوایر مختلف زندان و سربازان وظیفه برگزار و پس از تلاوت آیاتی از کلام الهی توسط یکی از سربازان وظیفه حجت الاسلام طباطبایی روحانی زندان در سخنانی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب حرکت در مسیر آرمانهای والای امام راحل و گام دوم انقلاب را که همواره در بیانات مقام معظم رهبری متبلور است مورد تاکید قرار داد.

وی با مهم برشمردن گرامیداشت ایام الله فجر به توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اشاره نمود.رزمجو رییس زندان دشتستان نیز در سخنانی با اشاره به توطئه های متعدد دشمنان خصوصا در اغتشاشات اخیر ابراز داشت: دشمنان همواره از اعتلای میهن ما در حوزه های مختلف بیمناکند و ایادی آنان از تمامی دسیسه های خود برای ضربه به نظام بهره می برند امام ملت ما نشان دادند که هرگز از تبعیت ولایت و حفظ کیان خود دست برنمی دارند. در ادامه حاضرین با سردادن شعارهای ضد استکباری انزجار خود را از دشمنان قسم خورده انقلاب نشان دادند.

آغازجشن های دهه مبارک فجر در زندان دشتستان

آغازجشن های دهه مبارک فجر در زندان دشتستان

آغازجشن های دهه مبارک فجر در زندان دشتستان

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha