دیدار مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با معاون امور بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدمات تأمینی و تربیتی کشور، مظفر الوندی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با حضور در دفتر دکتر کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، گزارشی از اقدامات انجمن حمایت را ارائه کرد.

وی در این دیدار گفت انجمن با استفاده از کمک های مردمی و برخی فعالیتهای اقتصادی حدود ۵ هزار خانواده را فقط در شهر تهران تحت پوشش دارد.

الوندی با شرح انواع کمک های انجمن حمایت یادآور شد: علاوه بر کمک های مالی، برخی اقدامات دیگر نظیر آموزش های متنوع به خانواده ها، حمایت درمانی، مشاوره، کارآفرینی و شغل‌یابی و توانمندسازی اقتصادی خانواده ها انجام می دهد.

وی اظهار داشت: انجمن حمایت از بدو ورود زندانیان به زندان تا اتصال خانواده به سیستم رسمی حمایت کشور نظیر کمیته امداد، عهده دار حمایت از این خانواده ها بوده و طول مدت این حمایت حدود شش ماه می باشد.

پس از ارائه گزارش مدیرعامل انجمن دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با تقدیر از فعالیت های انسان دوستانه انجمن حمایت پیشنهاد کرد؛ گزارش ها را در قالب های هنری و با زبان های مختلف تهیه تا در اختیار مجامع بین المللی گذاشته شود. ضمن اینکه پیگیری می شود تا امکان بازدید مسئولان ذیربط نهادهای حمایتی کشورهای دیگر از کشورمان و نیز بازدیدهای متقابل هیات تخصصی ایرانی از سایر کشورها بوجود آید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha