زندان لنجان سرشار از عطر شهید و شهادت شد

طی مراسمی باشکوه و با نوای یازهرا یازهرا پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس ، میهمان ویژه زندان لنجان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، همزمان با فرارسیدن دهه فاطمیه (س) و شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) ، مسئولین ، کارکنان ، پرسنل وظیفه و مددجویان زندان لنجان ، میزبان لاله سرخی از دشت آلاله های شهادت شدند و با چشمانی اشکبار و دلی اندوهگین ، با نوای یا زهرا ، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس را بر روی دستان خود ، تشیع کردند.

در ابتدای این مراسم معنوی ، باآئینی خاص ، پیکر مطهر شهید وارد زندان وبه محل برگزاری مراسم ، بدرقه ، تشییع و گلباران شدو سپس در جمع پرشور مددجویان ، قرار گرفت و زندانیان با چشمانی اشکبار و نجوا کنان از شهید عزیز طلب استمدادو گشایش کردند.

در این مراسم باشکوه و سراسر حزن و اندوه ، سرهنگ‌هدایتی از ناحیه مقاومت سپاه لنجان به روایت صحنه هایی از دلاورمردیها و ایثارگری های شهیدان گرانقدر پرداخت.

در ادامه با مداحی و نوحه خوانی مداح اهل بیت ، مددجویان ، با اهداء شاخه های گل ، با پیکر مطهر وداع و دلواژه های خودرا با این شهید عزیز نجوا کردند.

عبدالرسول سلیمیان رئیس زندان لنجان ، با تسلیت ایام دهه فاطمیه (س) و ابراز خرسندی از حضور این شهید والامقام در زندان ، اظهار داشت:شهداء باعث افتخار ملت بزرگ ایرانند و دفاع مقدس حادثه عظیمی بود که با رشادتها و جانبازی های همین شهدا رقم خورد و ما امروز ، هر آنچه از امنیت و آسایش و غرور و افتخار داریم همه و همه از خون مطهر این شهیدان است که می بایست تا اخرین لحظه، حافظ و مدافع خون این عزیزان باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha