جلسه هیات اندیشه ورز مدیر کل با مددکاران زندانها

فعالیت صادقانه و مستمر مددکاران درون زندانها در رسیدگی سریعتر به درخواست های قانونی و قضایی زندانیان موثر است و تلاش آنها در کاهش جمعیت کیفری و عدم ارتکاب مجدد جرم موثر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم،دکتر رنجبر در چهارمین جلسه هیات اندیشه ورز زندانهای قم که با حضور مددکاران زندانها برگزار شد گفت:شناسایی و رفع مشکلات عدیده زندانیان به ویژه در حوزه قضایی، خانوادگی و همچنین شغلی وکمک به امر اصلاح و تربیت آنان، کمک هایی است که یک مددکار می تواند به زندانیان کند. تلاش های مددکاران منتج به رهایی یک زندانی از قصاص و گذشت شکات می شود که این امر رضایت خداوند و خلق را در پی دارد.

مدیر کل زندانهای قم گفت:یک مددکار در ابتدا هنر خوب گوش دادن را یاد می گیرد و سپس وقت خود را در جهت کمک به زندانی بکار می گیرد. مددکار موثر،قطعا در جهت افزایش دانش خود بر اساس آئین نامه سازمان و دستورالعمل های مربوطه تلاش می کند تا بتواند بهترین راهنمایی و کمک را به زندانیان کند تا زودتر از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردد.

در ادامه این جلسه رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج ، رئیس اداره قضایی و اجرای احکام اداره کل و مددکاران زندانهای استان نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در جهت بهبود وضعیت موجود و موانع پیش روی بیان نمودند و مقرر شد تلاش بیشتر ، حضور مستمر درون بند ها و پیگیری درخواست های زندانیان و همچنین رفع موانع موجود در دستور کار قرار گیرد.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha