بررسی 2700 مورد تقاضای عفو در استان خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با حضور مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه در خوزستان، 2700 تقاضای زندانیان محکوم متقاضی عفو در سطح استان مورد پایش و رسیدگی قرار گرفت. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان، دکتر علی دهقانی با اعلام خبر فوق افزود: در راستای رسیدگی و پایش پرونده های زندانیان محکوم سراسر استان از مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه جهت حضور در استان دعوت شد تا تقاضای زندانیان در این حوزه مورد رسیدگی قرار گیرد.

بررسی 2700 مورد تقاضای عفو در استان خوزستان

این مقام عالی قضایی تصریح کرد: در همین راستا دکتر احسانی مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه به همراه اعضای کمیسیون عفو استان به مدت سه روز زندانهای استان را بازدید نموده و بصورت چهره به چهره با تمامی زندانیان دیدار و درخواست 2700 مددجو که متقاضی برخورداری از عفو بوده اند اخذ و مورد رسیدگی و پایش دقیق قرار گرفت.

وی افزود: کسانی مشمول عفو قرار خواهند گرفت و از رافت اسلامی و قضایی برخوردار می شوند که واجد شرایط قانونی بوده و رضایت شکات و مدعیان خصوصی را اخذ نموده و حضور آنها اختلال و خطری در سطح جامعه و نظم عمومی ایجاد ننماید.

مدیرکل زندانهای خوزستان هم در این ارتباط گفت: دکتر احسانی با حضور در همه مؤسسات کیفری استان، درخواستهای عفو را حضورا بررسی نموده است.

بررسی 2700 مورد تقاضای عفو در استان خوزستان

غلامرضا روشان با اثر بخش و تاثیرگزار بودن این حضور و بازدیدها گفت: مقام عالی قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان و سایر اعضای کمیته کمیسیون عفو خوزستان به این ترتیب از نزدیک با بسیاری از زندانیان در نزدیک به یک هفته و بازدید از یازده مؤسسه کیفری دیدار و حضوراٰ شرایط و وضعیت و پرونده زندانیان متقاضی واجد شرایط را بررسی نموده اند که این موضوع در نتیجه نهایی و برخورداری جمع قابل توجهی از زندانیان از عفو و رافت اسلامی می تواند تاثیر بسیار بسزایی داشته باشد.

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha