او هفت سالگی را در آغوش پدر جشن گرفت

با همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دره‌شهر و مسئولین زندان برای فرزند زندانی جشن تولد گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، برای فرزند یکی از زندانیان در سالن ملاقات زندان دره‌شهر جشن تولد گرفته شد.

کار زیبا و ارزشمندی که با ابتکار انجمن حمایت از زندانیان و رییس زندان دره شهر انجام شد و زندانی پس از شش سال در جشن تولد پسرش اشک شوق ریخت.

امروز روز ملاقات بود و زندانی که شش سال است متحمل حبس است منتظر دیدار همسر و پسرش بود. آنان نمی دانستند که قرار است جشن تولد پسر را با همه شریک شوند.

پسر و همسر زندانی به سالن ملاقات می آیند و مثل همیشه سر میز می نشینند تا پدر بیاید، اما همه افراد حاضر در سالن می دانند قرار است اتفاق خوبی رخ دهد.

پدر به ملاقات آمد و روی فرزندش را بوسید و تولدش را تبریک گفت و اشکی از جنس درد دوری سرازیر شد، اینجا بود که کارکنان انجمن حمایت از زندانیان و رییس زندان با کیک تولدی در دست وارد سالن ملاقات شدند و تولد فرزند زندانی را که هفت ساله شده بود تبریک گفتند، لحظه‌های شیرین و به یادماندنی رقم خورد و برق شادی از چشم آن کودک پیدا بود.

همه سالن گرد آمدند تا زادروز پسر را جشن بگیرند، اما این پایان ماجرا نبود و کادوهایی انجمن حمایت بار دیگر این کودک هفت ساله را به وجد آورد تا ما نیز یادمان نرود مهربانی هنوز زنده است و زمزمه کنیم این شعر ناب را از سهراب سپری که گفت: زندگی خالی نیست، مهربانی هست، ایمان هست، آری تا شقایق هست زندگی باید کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha