زندان مرکزی سنندج میزبان مسابقات قرآنی زندانیان مرد و کانون اصلاح و تربیت منطقه ۵ کشور بود

آیین اختتامیه مسابقات قرآنی زندانیان منطقه ۵ کشور با مشارکت مددجویان زندان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام و کردستان در ۱۳ رشته قرآنی برگذارشد. استان کردستان با ۶۲ نفر شرکت کننده، لرستان۳۵نفر، کرمانشاه۳۳نفر، ایلام ۹ نفر که در کل ۱۳۹ نفر در مسابقات منطقه ۵ کشوری به میزبانی کردستان به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کردستان، محمدی، مدیر کل زندانهای کردستان با اشاره به رسالت و اهداف خطیر سازمان زندان‌ها در اصلاح و تربیت مددجویان و ره به خطا رفته گان افزودند، کار عمیق فرهنگی و فعالیت های اثر بخش اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

محمدی با اشاره به فرمایش امام راحل، برضرورت رعایت کرامت انسانی زندانیان تاکید نمود و از زحمات و تلاش‌های بی شائبه و دلسوزانه ی کلیه همکاران خدوم به ویژه روسا و مسؤلین فرهنگی زندانهای شرکت کننده دررقابت های منطقه ۵ کشوری، در راستای تشویق و ترغیب مددجویان به فعالیت‌های قرآنی قدردانی نمودند و اظهار داشت، به فضل الهی امروز در زندان ها با برنامه ریزی مطلوب و اجرای ارزشمند برنامه های فرهنگی و قرآنی، شاهد مسابقات پرشور قرآنی مددجویان حافظ در زندان‌های کشور هستیم...

زندان مرکزی سنندج میزبان مسابقات قرآنی زندانیان مرد و کانون اصلاح و تربیت منطقه ۵ کشور بود

درمراسم اختتامیه مسابقات قرآنی زندانیان منطقه ۵ کشوری، قاریان برجسته و داوران شاخص قرآنی استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام و کردستان رای‌های خود را خوانده و برندگان هر رشته قرآنی انتخاب و معرفی شدند.

سهم استان کردستان از کسب مقام‌های اول تا سوم این رقابت ها ۸ نفر بود که ۶ نفر از مددجویان سطح استان، مقام اول رشته های مختلف قرآنی منطقه ۵ کشوری را نسیب خود کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha