استاندار، رئیس‌کل دادگستری و مدیران دستگاه‌های اجرایی قزوین از زندان مرکزی بازدید کردند

عصر روز گذشته استاندار و رییس کل دادگستری استان قزوین به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل عمرانی ومالی زندانهای استان از زندان مرکزی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، استاندار قزوین در این بازدید دستورات لازم را برای حل مسائل ومشکلات مطروحه و ارائه خدمات بهینه تر صادر نمود.
محمد مهدی اعلایی در حاشیه این بازدید با ابراز خرسندی از اقدامات تأمینی و تربیتی زندان مرکزی قزوین گفت: اجرای برنامه های اثرگذار اصلاحی وتربیتی زندانیان در طول دوران تحمل حبس محسوس است و امیدوارم با حل مسائل ومشکلات جدی، فضای مناسب تری برای توسعه و ارتقاء این فعالیتها ایجاد شود.
وی توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای امکانات در زندان را ضروری برشمرد و گفت: می بایست با رفع نواقص و کمبودها، شرایط مناسب برای بازاجتماعی شدن زندانیان فراهم شود.
رییس کل دادگستری استان نیز در این بازدید بر لزوم کاهش جمعیت کیفری زندانها و ساماندهی وضعیت قضایی زندانیان تأکید کرد و اظهارداشت: با توسعه تسهیلات قضایی بویژه استفاده از پابند الکترونیک ، اقدامات اساسی برای کاهش جمعیت کیفری زندان مرکزی صورت گرفته و سرعت بخشیدن در ارائه تسهیلات و خدمات قضایی به زندانیان در دستور کار همه قضات قرار گرفته است.
شعبانی با اشاره به راه اندازی سالن دادرسی الکترونیک در زندان مرکزی تصریح داشت: با راه اندازی سالن دادرسی الکترونیک در این زندان، ضرورت مراجعه زندانیان به شعب قضایی کاهش چشمگیری داشته و بسیاری از هزینه ها و آسیب های مربوط به اعزام زندانیان نیز کاهش یافته است .
در جریان این بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان، مدیرکل راه و شهرسازی، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، مدیرکل راهداری، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه وجمعی از مسؤلین استانی نیز حضور داشتند؛ فرهاد بهرامی مدیرکل زندان های استان قزوین، گزارشی از کمبودها و نارسایی های موجود و برنامه‌های این اداره کل ارایه نمود.

انتهای خبر/

استاندار ، رئیس کل دادگستری قزوین وجمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از زندان مرکزی بازدید نمودند

استاندار ، رئیس کل دادگستری قزوین وجمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از زندان مرکزی بازدید نمودند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha