بازدید نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی از زندان زابل

  حبیب الله دهمرده نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی با همراهی محمدرضا آبشناس سرپرست معاونت مالی و اداری زندان های استان و محمدمرادی سیاسر معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان و جاوید پورنگ دادستان از زندان زابل بازدیدکردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،دکتر حبیب الله دهمرده همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور در زندان زابل از ساختمان اداری،پروژه در حال ساخت بند 5 ،کارگاههای اشتغال،اندرزگاهها،مجموعه فرهنگی و. . .بازدید و در دیداری چهره به چهره به استماع سخنان آنان پرداخت .
در ادامه بازدید با حضور در نمازخانه مرکزی زندان به اتفاق مددجویان نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه کرد و در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در این مکان با مرثیه سرایی مداح اهل بیت علیه السلام کربلایی حسن جلالی نژاد همراه بود شرکت نمود .
شایان ذکر است در این بازدیدچهار ساعته در بدو ورود نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه به زندان مورد استقبال گروه سرود سربازان وظیفه قرار گرفت و در ادامه حضور در بند مردان گروه سرود مددجویان به اجرای سرود پرداخت .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha