استاندار مرکزی و مقامات قضایی مرکزی از زندان اراک بازدید کردند

عصر روز گذشته استاندار مرکزی به همراه مقامات ارشد قضایی از مجموعه زندان اراک بازدید و با جمعی از متهمان تحت قرار گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی، دکتر مخلص الائمه در این بازدید از برنامه های اجرایی حوزه های مختلف زندان اراک آگاهی یافت و در سخنانی به نقش موثر این فعالیت ها بر توسعه عدالت اجتماعی و برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد .

استاندار مرکزی با استماع گزارش علی اسلام خواه مدیرکل زندان های استان اقدام های صورت گرفته برای ایحاد کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی، توسعه و بهسازی فضاهای فرهنگی، آموزشی و کمک به فرآیند هنجار پذیری مجرمان را مثبت ارزیابی کرد .

دکتر مخلص الائمه در ادامه بازدید از زندان مرکزی اراک که به همراه رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب ، معاون سیاسی استانداری و برخی مدیران اجرایی صورت پذیرفت در محل نگهداری متهمان هم حضور یافت و نحوه ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی به آنان را بررسی کرد.

استاندار مرکزی و هیات همراه در دیدار چهره به چهره با زندانیان درخواست آنان را استماع و نکات ارشادی لازم مبنی بر ضرورت احترام به قوانین و مقررات اجتماعی را تبیین نمودند .

بازدید استاندار مرکزی از زندان اراک/گفت وگوی استاندار مرکزی با زندانیان و آگاهی از برنامه های اصلاحی، تربیتی و عمرانی زندان اراک

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان هم خطاب به متهمان بازداشتگاه اراک یاد آور شد؛ عفو و بخشش اسلامی شامل کسانی است که صادقانه ضمن پشیمانی از گناه نسبت به جبران رفتار گذشته خود تلاش کنند.

همچنین در پایان دیدار مقامات ارشد اجرایی و قضایی استان مرکزی با زندانیان اراک مقرر شد با نظر مقام قضایی زمینه آزادی تعدادی از متهمان حائز شرایط فراهم شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha