تداوم نظم و امنیت در زندان مبنای اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است

نشست صمیمانه مدیرکل زندان های استان مرکزی باکارکنان زندان دلیجان برگزار و بر تلاش برای اجرای دقیق فرآیندهای اصلاحی و تربیتی زندانیان با محور توسعه اشتغال و حرفه آموزی تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه روز گذشته در رأس هیأتی از مسئولان زندان و انجمن حمایت از زندانیان با اعضای خانواده برخی زندانیان دیدار و گفت و گو و نکات لازم برای رفع مشکلات مطروحه را ارائه کرد.
وی در ادامه در جمع زندانیان دلیجان هم حضور یافت و فرآیندهای حوزه های مختلف را بررسی و بر توسعه و گسترش فعالیت های اشتغال تاکید نمود .
عضو شورای قضایی استان مرکزی با تشریح نقش موثر اشتغال زندانیان بر روند اصلاح و باز اجتماعی شدن آنان یادآور شد؛ یادگیری مهارت های شغلی در دوران تحمل حبس زمینه درآمدزایی برای رفع نیازهای معیشتی آنان را فراهم و موجب کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع مجددجرم است.
اسلام خواه همچنین در نشست صمیمانه باکارکنان زندان دلیجان اولویت های اصلی سازمان زندان ها را تبیین و عمل به مفاد آیین نامه اجرایی و مقررات اداری و قضایی را تکلیفی بسیار مهم توصیف و افزود؛ تمامی کارکنان زندان در راستای تحقق هدف های سازمانی مکلف به رعایت دقیق آیین نامه اجرایی هستند و در ارتباط با تحقق اهداف نقش محوری را بر عهده دارند .
مدیر کل زندان های استان مرکزی در این رابطه خاطر نشان کرد؛ تمامی برنامه های اصلاحی و تربیتی زندان ها بر محور نظم و امنیت پایدار است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha