تجلیل مدیرکل زندان‌های بوشهر از مسئول روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان

سید محتشم حسینی مدیر کل زندان های استان بوشهر، به مناسبت روز روابط عمومی وارتباطات با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیسی از تیمور عمرانی مشاور رسانه مدیر کل و مسئول روابط عمومی و دبیر شورای معاونین اداره کل زندان های استان بوشهر تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، دراین برنامه که نیکنام معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل و علی رزمجو رئیس زندان دشتستان نیز حضور داشت، مدیر کل زندان های استان ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات گفت: نقش روابط عمومی در هرسازمان بسیار کاربردی ومهم می باشد و یکی از کلیدی ترین حلقه اتصال سازمان و مردم ویا مخاطبان هرسازمان می باشد. سید محتشم حسینی افزود: در سازمان زندان ها نیز با توجه به اولویت چهارم ابلاغی سازمان که انعکاس مناسب رسانه ای از دستاوردها و خدمات برجسته اصلاحی وتربیتی و حمایتی سازمان با محوریت آموزه های دینی(قرآنی) وسلامت فراگیر می باشد جایگاه روابط عمومی بسیار مهم و کاربردی می باشد.

تجلیل مدیر کل زندان های بوشهر از مسئول روابط عمومی اداره کل زندان های استان

مدیر کل زندان های استان بوشهرگفت:روابط عمومی، علاوه بر تعاملات بیرونی خود، در تعاملات سازمان با کارکنان و سیاست‌های داخلی هم نقش دارد. واحد روابط عمومی و در صدر آن، مدیر روابط عمومی، باید با دپارتمان‌ها و بخش‌های مختلف سازمان در ارتباط باشد تا اطلاعات کافی از فرایند انجام کارها داشته باشد، جو حاکم بر گروه‌های مختلف را بداند و با اتکا به این اطلاعات، بهترین رویکرد و چشم‌انداز را برای کسب‌وکار خود ترسیم کند. ماهیت روابط عمومی ایجاب می‌کند مدیر آن نزدیک‌ترین فرد به شخص اول سازمان یا به بیانی مدیرکل باشد. نزدیکی مدیر روابط عمومی به مدیر عامل باعث می‌شود نظر روابط عمومی در امور جاری سازمان بسیار مورد توجه قرار گیرد.

تجلیل مدیر کل زندان های بوشهر از مسئول روابط عمومی اداره کل زندان های استان

تجلیل مدیر کل زندان های بوشهر از مسئول روابط عمومی اداره کل زندان های استان

درپایان از زحمات تیمور عمرانی مشاور مدیر کل ومسئول روابط عمومی و دبیر شورای معاونین اداره کل زندان های استان بوشهر تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha