آموزش 128 نفر از زندانیان جلفا در 6 مهارت فنی وحرفه‌ای

در سال گذشته به همت مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان جلفا تعداد 128 نفر از زندانیان در6 مهارت دوره آموزشی را سپری نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ، نشست راهبردی رئیس زندان جلفا ومسئول اشتغال این زندان با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان جلفا به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای دوره های آموزشی مهارت های فنی و حرفه ای در داخل زندان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان جلفا برگزار و منتهی به انعقاد تفاهم نامه همکاری گردید.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای جلفا افزود: در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۱۲۸ نفر کارآموز از بین مددجویان این زندان، در ۶ حرفه آموزشی، در رشته گروه های فن آوری اطلاعات و برق اعم از ؛ کارآفرینی با رویکرد KAB (مقدماتی)، سیم کشی و عیب یابی مدارهای پایه ساختمان، پرورش دهنده بلدرچین توانسته اند آموزش های مهارتی را فرا بگیرند.

وی در ادامه افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای هادیشهر ( جلفا ) در نظر دارد برای سال ۱۴۰۳ ، علاوه بر حرفه های فوق الذکر، حرفه های باغبانی، پرورش دهنده قارچ دکمه ای، پرورش دهنده زنبور عسل، زراعت گیاهان دارویی در رشته گروه های جدید امور باغی در زندان جلفا اجرا نماید.

شایان ذکر است در این نشست، راهبرد سازمان زندانها مبنی برکسب مهارت و ارتقاء آن با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای هم راستا با نیاز جامعه مورد تاکید قرار گرفت.

آموزش تعداد 128 نفر از زندانیان جلفا در 6مهارت فنی وحرفه ای

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha