اجرای اولویت سوم سازمان زندان‌ها در ندامتگاه تهران بزرگ

با حضور معاون قضایی ندامتگاه تهران بزرگ و 25 نفر از کارشناسان اجرای احکام، به مشکلات قضایی 850 نفر از محکومینی که شرایط استفاده از نهادهای ارفاقی را داشتند رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در راستای اجرای اولویت سوم سازمان زندان‌ها در سال 1403در خصوص توسعه کمی و کیفی بهره‌گیری از ظرفیت های قانونی و تاسیسات نوین کیفری با تاکید بر نظام آزادی تحت نظام سامانه‌های الکترونیکی(پابند) و با هدف اجرای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری، مشکلات قضایی مددجویان واحدهای ندامتگاه تهران بزرگ بررسی گردید.

کیانی معاون قضایی ندامتگاه تهران بزرگ، به همراه مسئول اجرای احکام و 25 نفر از کارشناسان اجرای احکام زندان، با حضور در یکی از واحدهای ندامتگاه تهران بزرگ، با مسائدت حداکثری، درخواست 850 نفر از محکومین که شرایط استفاده از نهادهای ارفاقی شامل آزادی مشروط، نظام نیمه آزادی سامانه الکترونیکی، مرخصی و سایر موارد را داشتند، بررسی و دستورات لازم صادر گردید.

شایان ذکر است این برنامه به صورت دوره‌ای در همه واحدهای ندامتگاه تهران بزرگ برگزار می گردد و به کلیه درخواست‌ها و مشکلات قضایی مددجویان رسیدگی می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha