تشریح اولویت‌های سازمانی در نشست مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی با کارکنان

جوادی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی در نشستی صمیمی که با کارکنان ستاد اداره کل و زندان مرکزی تبریز داشت به تشریح اولویت های ابلاغی ریاست سازمان زندانهای کشور پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،دراین نشست مدیر کل زنداهای استان ضمن تبریک عید سعید فطر وقبولی طاعات وعبادات اخلاق محوری را در راس همه امورات عنوان کرد وافزود:بسیاری از رفتار ها و اقدامات ما متاثر از ارزش های اخلاقی بوده و ریشه در اخلاق داردو همین اخلاق محوری در حوزه کاری بزرگترین و ارزشمند ترین سرمایه انسانی محسوب می شود.

مدیرکل زندانهای استان با تاکید بر احترام متقابل در بین کارکنان خاطر نشان کرد: داشتن احترام متقابل نسبت به یکدیگر باید بیش از پیش دربین همکاران زندانهای استان تبیین شود.

جوادی در ادامه افزود :همه ما نسبت به یکدیگر وظایف متقابل داریم و شناخت این حقوق و مراعات دو جانبه آن کاهش اختلاف ها و گله مندی ها را بدنبال خواهد داشت.

جوادی صیانت از همکاران را از اولویت ها برشمرده و اضافه کرد : اهمیت و سختی کار زندانبانی با تکیه بر نظام ارزشی اصلاح و تربیت برکسی پوشیده نیست و افتخار ما داشتن همکارانی است که اصول اعتقادی و کمک به همنوع و دستگیری از افراد آسیب دیده را به عنوان اصول متعالی خود قرار داده اند .

مدیر کل زندانها ی استان افزود :همکارانمان به صورت شبانه ‌روزی و با همه توان برای تأمین امنیت زندانهای استان تلاش می کنند که امیدواریم با یاری خداوند و کمک همدیگر بتوانیم مسؤلیت خطیر خود را به نحو مطلوب و شایسته ای انجام دهیم.

جوادی در پایان به تشریح اولویت های ابلاغی ریاست سازمان زندانهای در سال 1403 پرداخت و در خصوص هر یک از اولویت ها و پتانسیل های که زندانهای استان در خصوص این اولویت ها دارند توضیحات کاملی برای همکاران ارائه نمود.

تشریح اولویت های سازمانی در نشست صمیمی مدیر کل زندانهای آذربایجانشرقی با کارکنان

تشریح اولویت های سازمانی در نشست صمیمی مدیر کل زندانهای آذربایجانشرقی با کارکنان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha