بازدید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی از زندان مرکزی قزوین

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی بهمراه مدیرکل زندان‌های استان از زندان مرکزی قزوین بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، روز گذشته امیر جلالی به همراه دادستان نظام و جمعی از قضات با حضور در زندان مرکزی قزوین با زندانیان شعب مربوطه دیدار و برای تسریع در حل مشکلات قضایی آنها گفتگو نمودند.

مدیرکل زندانهای استان درجریان این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده در زندان مرکزی ارائه نمودو اظهارداشت: کاهش جمعیت کیفری زندانیان یکی از مهمترین اولویت های ابلاغی سازمان زندانهای کشور است و از اینرو با مساعدت وهمکاری نزدیک مسؤلین قضایی استان توفیقات ارزشمندی حاصل و تمامی زندانیان واجد شرایط از ارفاقات وتسهیلات قضایی بهره مند می شوند.

بهرامی در خصوص متهمین و محکومین واجد شرایط بهره مندی ازتسهیلات قضایی بیان داشت: باید از تمامی ظرفیتهای ممکن برای کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان بهره مند شد. از اینرو شورای طبقه بندی در زندانها با جدیت و تلاش بی وقفه، شرایط احراز زندانیان برای استفاده از ارفاقات قضایی را بررسی و به مرجع قضایی معرفی می نماید.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در ادامه اظهار داشت: زندانبانی یک کار اصلاحی و تربیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران است. مهمترین عامل در این کار، اعتقاد به اصلاح و تربیت زندانی و تلاشی است که برای نجات انسان های آسیب دیده انجام می شود.

بازدید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظام از زندان مرکزی قزوین

جلالی در ادامه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: رمضان یک فرصت بسیار خوب برای همه است. ماه رمضان بهار اصلاح و تربیت دینی است و باید مراقب بود تا فرصت این ماه را از دست نداد.

این مقام مسؤل بیان داشت: اکنون شرایطی در زندانها فراهم شده است؛ تا زندانیان به این باور برسند که

می توانند با فراگیری آموزه های دینی و قرآنی مسیر زندگیشان را تغییر دهند. لیکن ماه رمضان، ماه بهار قرآن است و باید از برنامه های ویژه قرآنی زندان در این ماه حداکثر استفاده را بعمل آورد.

دراین دیدار زندانیان مسائل ومشکلات قضایی خود را مطرح نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha