آزادی 22 زندانی استان ایلام در آستانه سال نو

در مراسمی با حضور رییس‌کل دادگستری، دادستان، مراجع قضایی و جمعی از خیرین استان 22 زندانی با همکاری ستاد دیه و ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، از ابتدای سال تا کنون 155 زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

در آستانه سال نو و ششمین روز از ماه مبارک رمضان مراسمی در زندان مرکزی ایلام برگزار شد و 9 زندانی با کمک ستاد دیه و 13 زندانی با ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

آزادی 22 زندانی استان ایلام در آستانه سال نو

در ابتدای این مراسم علی محمدی رییس کل دادگستری استان با اشاره به احادیث و روایات از ائمه اطهار علیهم السلام در خصوص ماه مبارک رمضان و انجام کار خیر در ماه میهمانی خدا، مطالبی را عنوان کرد و از تلاش و کمک خیرین همیشه در صحنه برای آزادی زندانیان نیازمند مالی تقدیر کرد.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام نیز اذعان داشت: آمار آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و 155 زندانی جرایم غیرعمد در سال جاری به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی از تعامل مطلوب مراجع قضایی و بازدیدهای مستمر قضات از زندان ها تقدیر کرد و گفت: در این مراسم با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط، 13 زندانی از زندان آزاد شدند و سال نو را درکنار خانواده های خود آغاز می کنند.

آزادی 22 زندانی استان ایلام در آستانه سال نو

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha