دوره‌های مهارت‌آموزی برای 1316 نفر از زندانیان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان در برنامه تلویزیونی «گفت و گو» در آستانه سال نو به تشریح عملکرد و اقدامات زندان های استان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، مدیر کل زندان ها گفت: هدف ما بازگشت سالم زندانیان به جامعه است لذا اقدامات تربیتی و اصلاحی با محوریت تعالیم دینی و قرآنی با حضور مربیان برجسته در زندان ها مشهود و ملموس است.

وی گفت: هدف از زندانی کردن افراد متنبه ساختن آنان و اصلاح و تربیت و باز اجتماعی کردن رفتار ناهنجار آنان است که الحمدلله در زندان های نظام اسلامی ما با اجرای برنامه های تربیتی زندانیان در مسیر تربیت اسلامی گام بر میدارند.

وی در بخشی از سخنان خود بیان داشت: با کمک خیرین و نیکوکاران و مساعدت ستاد دیه و اخذ شکایت شکات در سالجاری تعداد 165 زندانی با بدهی 143 میلیارد تومانی و با گذشت 98 میلایرد تومانی شکات از زندان های استان آزاد شدند.

بیژنی در ادامه و بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به طرح های اشتغال زایی و ارتقای توانمندی های زندانیان ادامه داد: 1316 نفر مددجو در دوره های آموزش فنی و حرفه ای شامل رشته های مختلف شرکت کرده اند و مجموعا ۱264 نفر موفق به کسب گواهینامه فنی و حرفه ای شدند.

مدیر کل زندان ها با تأکید بر توجه مردم و مسؤلین ، خیرین و نیکوکاران به خانواده های نیاز مند زندانی عنوان کرد: خانواده های زندانیان در جرم انتسابی سرپرست خود بی گناه گرفتار در مشکلات شده اند که اگرتوجه به آنان نگردد خدا ناکرده در چرخه جرم واقع می شوند که امیدوارم در این ایام ماه مبارک توجه بیشتری به خانواده های زندانیان گردد.

انتهای خبر/

دوره های مهارت آموزی برای 1316 نفر از زندانیان برگزار شد

دوره های مهارت آموزی برای 1316 نفر از زندانیان برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha