مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

منصور بیژنی مدیرکل زندان های استان به همراه مدیر عامل ستاد دیه استان با حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد؛ در این نشست حضرت ایت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و برنامه های اجرا شده برای زندانیان و خانواده های زندانیان در گزارش ارائه شده توسط مدیر کل زندان ها، گفت: فردی که خواسته یا ناخواسته مرتکب جرمی شده و وارد زندان شده است می بایست در لوای تربیت و برنامه های اصلاحی و اسلامی واقع شود.

وی گفت: توسعه و بهسازی زندان برای برنامه های طبقه بندی زندانیان و اجرای اهداف نظام زندانبانی بایستی با همکاری استانداری و دستگاههای متولی صورت پذیرد که در این راستا توصیه ها و سفارشات لازم انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سخنانی توجه به زندانیان جرائم غیر عمد را بیش از پیش خواستار شده و افزود: زندانیان جرائم غیر عمد بایستی کمک شوند و با کمک خیرین و نیکوکاران برای آزادی آنان از بند تدبیری صورت گیرد.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه حمایت از خانواده های زندانیان را از دیگر اولویتهای کار زندان ها بر شمرد و افزود: در گزارشی که داده شد کار ها و حمایتهای خوبی از خانواده های زندانیان شده است لذا خوب است که توجه بیشتری به اینگونه خانواده ها گردد تا خدای ناکرده در چرخه جرم واقع نگردند.

پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در استان منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان به ارائه گزارشی از عملکرد زندانها در حوزه های مختلف فرهنگی ، آموزشی ، بهداشت و درمان،قضائی ، عمرانی و ستاد دیه پرداخت وگفت: همکاران تلاشگر ما در جامعه زندانبانی با تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی واهداف متعالی سازمان، شبانه روز در تلاشند تا وظیفه خطیر زندانبانی خودرا انجام دهند.

منصور بیژنی مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد؛ با بیان اینکه کار در زندان بسیار حساس و دشوار است افزود: مجموعه زندان ها با افرادی مواجه هستند که از جامعه رانده و گرفتار حبس شده اند لذا ما نیز بنا به وظیفه و در راستای تکریم و تعزیز حقوق آنان و رعایت اصل کرامت انسانی در راه اصلاح و بازپروری آنان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.

وی به بیان مشکلات طبقه بندی و جمعیت زندانیان پرداخت و عنوان کرد: هر چند به توسعه زندان خرسند نیستیم ولی بنا به ضرورت و طبقه بندی زندانیان در راستای برنامه های سازمانی نیازمند اعتبار برای ادامه ساخت و تکمیل اندرزگاه 500 نفره در زندان یاسوج هستیم.

بیژنی خاطر نشان کرد: زندانی محصول همه جامعه است لذا می طلبد تا همه نهادها، دستگاهها و مراکز اجتماعی و فرهنگی برای اصلاح اینگونه افراد اهتمام افزونتری داشته باشند.

این مقام ارشد زندان های استان تصریح کرد: امیدوارم با راهنمایی های مدبرانه آنجناب و همکاری های بیش از پیش و استفاده از روحانیون مبلغ در فرایند اصلاح و بازپروری، ما را به تحقق اهداف والای سازمانی مساعدت و همراهی نمائید.

انتهای خبر/

مدیر کل زندان ها با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کرد

مدیر کل زندان ها با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha