توزیع ۱۱ میلیارد ریال بسته‌های نقدی و غیرنقدی ویژه ماه مبارک رمضان میان خانواده زندانیان

در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو، مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان تهران و انجمن‌های حمایت زندانیان، ۲۲۲۹ بسته‌ کمک معیشتی و مبلغ ۷۸ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، اولین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی ماه مبارک رمضان صبح امروز در مرکز مراقبت بعداز خروج آغاز شد.

پیامک مرحله اول توزیع ۳۰۰ بسته‌ کمک معیشتی روزچهارشنبه به خانواده‌های زندانیان ارسال شد و خانواده‌های مطلع با احراز هویت، اقلام معیشتی خود را تحویل می‌گیرند.

در این دوره از کمک‌های مومنانه، ۲۲۲۹ بسته‌ معیشتی به ارزش۳۴میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در چند مرحله بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

۱۱ میلیارد ریال خدمات حمایتی ویژه زندانیان تهرانی در ماه مبارک رمضان

علاوه بر بسته‌های کمک معیشتی، مبلغ ۷۸ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار نیز واریز شد.

بسته‌های کمک معیشتی با مشارکت خیّرین تهیه شده و در چند مرحله بین خانواده‌ها و زندانیان آزاد شده‌ تحت پوشش مرکز مراقبت و انجمن‌های حمایت توزیع می‌گردد.

گفتنی است همه ساله خیّرین با مشارکت مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعداز خروج و انجمن‌های حمایت، در مناسبت‌های مختلف علی الخصوص ماه مبارک رمضان و سال نو بسته‌های کمک معیشتی را بین خانواده‌های زندانیان توزیع می‌کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha