تخصص، جدّیت و روحیه جهادی مهمترین لازمه شغل زندانبانی

مدیر کل زندانهای استان قم در جمع کارکنان به اهمیت شغل زندانبانی اشاره کرد و گفت: کلیه فعالیت ها باید بر مبنای دانایی محوری، برنامه ریزی و اجرا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، علی اصغررنجبر مدیر کل زندانهای قم در سومین جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان زندانهای استان در سال 1402 گفت: بایستی بر اساس یک برنامه مدوّن یکساله و بر اساس دانایی محوری در کلیه بخش ها بگونه ای عمل کرد که در جهت مفاد آئین نامه و شاخص های سازمانی و اصلاح و تربیت زندانیان باشیم تا شاهد بازگشت مجدد آنها به زندانها نباشیم.

مدیر کل زندانهای قم همچنین به شرحی از اقدامات عمرانی، رفاهی، اصلاحی و تربیتی، برنامه هایی که در حوزه حمایت از خانواده زندانیان و همچنین زندانیان آزاد شده در سال 1402 انجام شده بود اشاره کرد و گفت: حفظ امنیت مهمترین اولویت اداره کل و موسسات کیفری استان می باشد و کلیه برنامه های اجرایی باید به حفظ امنیت کمک کند. ضروریست با یک فعالیت جمعی و گروهی و همراه با تخصص، تعهد و روحیه جهادی که لازمه شغل زندانبانی است باید اقدام کنیم.

شایان ذکر است در انتهای این مراسم از مرادی پور رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و جمعی از مددکاران زندانها که در اقدام پژوهی فعالیت موثر داشتند با اهدای لوح، تقدیر گردید.

تخصص،جدّیت و روحیه جهادی مهمترین لازمه شغل زندانبانی

گفتنی است مدیر کل زندانهای قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تیم والیبال اداره کل که موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کارکنان دولت استان قم شده بود تقدیر و تشکر کرد.

تخصص،جدّیت و روحیه جهادی مهمترین لازمه شغل زندانبانی

تخصص،جدّیت و روحیه جهادی مهمترین لازمه شغل زندانبانی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha